A Torre d’Ara Business Center sabem que cada professional i cada empresa tenen necessitats diferents…
Torre d’Ara es posa a punt per al setembre: continuem millorant els nostres espais i serveis

l setembre és sinònim de tornada a l’activitat, nous projectes i nous objectius. A Torre d’Ara Business Center hem aprofitat el període d’estiu per continuar treballant en les nostres instal·lacions i començar aquesta nova etapa amb el centre preparat per recuperar el ritme habitual d’empreses i professionals.
La millora contínua forma part de la nostra manera d’entendre un Business Center. No només volem oferir oficines i espais de treball de qualitat, sinó mantenir el conjunt de l’edifici i els seus serveis a l’altura dels estàndards que volem oferir als nostres usuaris.
Aquest estiu hem fet un pas més amb dues novetats: l’adequació integral del pàrquing i la incorporació d’un nou locker GLS.
Un pàrquing renovat i alineat amb la imatge de Torre d’Ara
Durant el període d’estiu hem finalitzat els treballs d’adequació integral del pàrquing de l’edifici.
L’actuació ha permès renovar l’espai, incorporar el branding corporatiu de Torre d’Ara i adaptar-lo als mateixos paràmetres d’imatge i qualitat que apliquem a la resta de les nostres instal·lacions.
Per a nosaltres, l’experiència de les persones que treballen o visiten Torre d’Ara comença des del moment de la seva arribada. Per això, espais funcionals com el pàrquing també formen part de la imatge, la cura i la qualitat que volem transmetre com a Business Center.
Més serveis: incorporem un nou locker GLS
La tornada del setembre arriba també amb una ampliació dels nostres serveis. Als lockers d’Amazon i InPost que ja estaven disponibles a Torre d’Ara s’hi suma ara un nou locker GLS.
Una nova alternativa per facilitar la gestió de paquets des del mateix edifici i adaptar-nos a les necessitats quotidianes d’empreses, professionals i usuaris.
El servei permet gestionar la recollida i entrega de paquets 24 hores al dia, els 365 dies de l’any, i disposa, a més, d’una zona de càrrega i descàrrega per a vehicles que facilita aquestes gestions.
Amb aquesta incorporació ampliem les opcions disponibles i continuem apostant per serveis que permetin resoldre petites gestions del dia a dia sense necessitat de fer desplaçaments addicionals.
Millorar els espais també és millorar l’experiència
Una renovació, un nou servei o una millora en les instal·lacions poden semblar petits canvis de manera individual. Tanmateix, són precisament aquests detalls els que, en conjunt, ajuden a construir una millor experiència de treball.
A Torre d’Ara entenem el nostre Business Center a Mataró com un entorn en evolució constant. Per això, revisem i actualitzem els nostres espais i serveis per adaptar-los a les necessitats de les empreses i professionals que treballen amb nosaltres.
Oficines, coworking, sales de reunions, zones comunes, pàrquing, mobilitat, restauració i serveis complementaris formen part d’una proposta global en què busquem combinar funcionalitat, comoditat i qualitat.
Tot a punt per a la tornada
Comencem el setembre amb les instal·lacions a punt, nous serveis i el mateix compromís de sempre: continuar millorant Torre d’Ara Business Center per cuidar l’experiència de les persones que en formen part.
Perquè mantenir els nostres estàndards de qualitat no consisteix únicament a oferir bones instal·lacions, sinó també a revisar-les, actualitzar-les i continuar incorporant solucions que facin el dia a dia una mica més fàcil.
Benvinguts de nou a Torre d’Ara. Comencem una nova etapa amb tot preparat per continuar creixent junts.

